Niespójna baza danych lub niedostępna

Dział pomocy technicznej dla użytkowników EliteCAD.
Gość

Niespójna baza danych lub niedostępna

Postautor: Gość » 25 lipca 2017, 09:23

Błąd pojawia się w momencie gdy w USTAWIENIACH ELITECAD jest wprowadzona inna nazwa niż dla nazwy komputera w systemie.
Wystarczy skorygować nazwę i wszystko powinno wrócić do normy.
Komunikat który najczęściej pojawia się podczas uruchomienia:
Obrazek

Wchodzimy w Ustawienia EliteCAD i klikamy wielokropek przy bazie danych:
Obrazek

Sprawdzamy nazwę w właściwościach systemowych:
Obrazek

Wprowadzamy nazwę w Ustawieniach EliteCAD:
Obrazek

Wróć do „Pomoc techniczna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości