Edycja tekstur - tworzenie własnych elementów bibliotecznych - drzewa, zwierzęta, ludzie

Tematy poświęcone renderingowi ( kamera, światło, wyposażenie, wizualizacje).
Awatar użytkownika
Michał Skwarczek
EliteCAD Polska
Posty: 142
Rejestracja: 28 kwietnia 2015, 14:34
Lokalizacja: Kraków

Edycja tekstur - tworzenie własnych elementów bibliotecznych - drzewa, zwierzęta, ludzie

Postautor: Michał Skwarczek » 31 grudnia 2015, 13:43

Film pokazuje uniwersalne rozwiązanie tworzenia elementów bibliotecznych na podstawie tekstur. Tym sposobem możemy zmodyfikować tekstury osób, zwierząt czy też innych obiektów.
W filmie bardzo szczegółowo opisałem również edycję tekstury i ustawienia Bump map / Mapowanie wypukłości.

Obrazek
Michał Skwarczek
Kierownik EliteCAD Polska
Mobile: 534 259 958
E-mail: michal.skwarczek@elitecad.pl.

Wróć do „Rendering”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość