Edycja tekstur - tworzenie własnych elementów bibliotecznych - drzewa, zwierzęta, ludzie

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Edycja tekstur - tworzenie własnych elementów bibliotecznych - drzewa, zwierzęta, ludzie

Edycja tekstur - tworzenie własnych elementów bibliotecznych - drzewa, zwierzęta, ludzie

autor: Michał Skwarczek » 31 grudnia 2015, 13:43

Film pokazuje uniwersalne rozwiązanie tworzenia elementów bibliotecznych na podstawie tekstur. Tym sposobem możemy zmodyfikować tekstury osób, zwierząt czy też innych obiektów.
W filmie bardzo szczegółowo opisałem również edycję tekstury i ustawienia Bump map / Mapowanie wypukłości.

Obrazek

Na górę